niedziela, 4 marca 2012

no i mamy wiosnę

Wraz z marcem przyszła wiosna. Słońce świeci coraz jaśniej, popołudniami nie jest już ciemno a dziś było bezchmurne niebo. Nawet jeśli zima nie da za wygraną tak łatwo, to i tak sądzę, że większość z nas już czuje powiew wiosny.
Coraz częściej szukam wiosennych inspiracji na różnych stronach. Wielkanoc planujemy spędzić u teściów, więc chciałabym wcześniej mieć choć namiastkę świątecznych dekoracji. Podobają mi się kolory pomarańczowe, zielone, żółte - chyba te dwa ostatnie najbardziej kojarzą się ze świętami.


Zrobiłam już kilka "chusteczkowych" pomponów. Inspirację zaczerpnęłam od Marthy Stewart - patrz tutaj. Póki co zawieszone są na kloszach od żyrandola, ale myślałam o powieszeniu ich na karniszach okiennych. W sumie to podobają mi się też tu gdzie są obecnie, więc decyzja o ostatecznej ich lokalizacji jeszcze nie zapadła. Ładnie się prezentują na środku pokoju, tylko jest jeden problem... wiszą dosyć nisko i nie da się przejść pod nimi - trzeba je okrążać. Zastanawiam się czy nie skrócić ich na długość, ale to chyba nic nie zmieni, a tak będą wyglądać ciekawiej. hmm... muszę jeszcze nad tym pomyśleć.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...