sobota, 10 marca 2012

wiosenne sianie

Ostatnio czytałam jak to Asia z bloga Green Canoe zaczęła wiosenne sianie przeróżnej "zieleniny" w celu jej późniejszego skonsumowania :) Postanowiłam zasiać co nieco i ja! Kupiłam sobie dwie skrzynki na parapet i trochę nasion.
A oto efekty, choć na te prawdziwe efekty trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.







Wiem, że prawdziwi ogrodnicy powiedzą że wszystko jest posiane zbyt gęsto, że nie powinno się pewnie sadzić niektórych ziół obok drugich, że każde wymaga innego podłoża, nasłonecznienia, wilgoci i nie wiadomo co tam jeszcze, ale co mi tam. Zobaczymy co z tego wyrośnie. Najwyżej w przyszłym roku coś pozmieniam.
Zasiałam bazylię, miętę, pietruszkę, koperek, majeranek, oregano, lubczyk, szałwię, tymianek i kolendrę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...