wtorek, 27 marca 2012

wypad do lasu

Miniony weekend był tak piękny, że postanowiliśmy pojechać na działkę. Było na prawdę miło, choć liczyłam na to, że na samej działce będzie bardziej zielono. Tak czy owak nie odjechałam z pustymi rękoma i przytachałam z sobą dużą gałąź, która na dzień dzisiejszy wypuściła nam już w domu zielone listki (jeszcze nie jest "obfocona") :)
Ale to nie wszystko! Najbardziej jestem zadowolona z naręcza patyków i patyczaków, które splotłam w wieniec, ale o tym innym razem :)
Na działce przyszedł do nas czarny, koci futerkowiec. Pewnie chciał wiedzieć co się dzieje i kto mu przeszkadza wypoczywać w taki piękny dzień. Przyszedł, poobserwował, dostał nawet coś do jedzenia i picia, po czym się ulotnił.

A to migawki z leśnego spaceru:














A na koniec jeszcze trochę wiosenno-świątecznych dekoracji oraz na pierwszym planie czajniczek, który dostałam ostatnio od mamy. Jestem w nim normalnie zakochana! Śliczny, kremowy z pokrywką :))


2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł umieszczenia roślinki (szafirków) miedzy czekoladowymi jajeczkami. Przynajmniej dostęp do nich ograniczony i nikt nie zje wszystkich przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne leśne zdjęcia. Zapraszam na mój blog Chwile (pasek boczny, zdjęcie z łabędziami).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...