czwartek, 10 stycznia 2013

spóźniony post

Już prawie połowa stycznia a ja mam zaległy post świąteczno-sylwestrowy ;) Na swoje usprawiedliwienie napiszę tylko, że dopiero w ten poniedziałek wróciliśmy do domu, więc miałam dłuuugie Święta :D
Wiem, że to trochę takie oglądanie zdjęć w stylu "obiad po deserze", ale jak nie zamieszczę ich teraz to już lepszej okazji przecież nie będzie.
Tak więc chciałam zaprezentować choinkę, która stała u moich rodziców. W sumie stała w stanie nienaruszonym tylko przez jakiś czas, bo potem runęła z impetem na ziemię, ale widząc jak zaczyna się przechylać podbiegłam szybciutko i zdołałam ją chwycić tuż nad ziemią ratując tym samym bombki od stłuczenia się. Szczęście w nieszczęściu, że nie siedziały pod choinką akurat dzieci.



A to już przygotowania do sylwestrowego mini szwedzkiego stołu. Babcia razem z wnuczką robiły razem kanapki, choć ta druga podjadała a raczej zlizywała masło z pieczywa.




A tutaj widać pastę jajeczną do tychże kanapek. Stanowi ona dla mnie nieodłączny element nocy sylwestrowej hehe Chyba już od wielu lat kanapki właśnie z tą pastą kończą się najszybciej. 

 
A stół wyglądał tak.... były różnorakie kanapki, sałatka z selera, ciasto bezowe z mandarynkami i torcik bananowy.



Na koniec jeszcze chciałam wam pokazać książkę, którą dostałam pod choinkę - "Inspiracje na Boże Narodzenie". Są w niej zaprezentowane różne dekoracje na stół do samodzielnego wykonania, wianki, girlandy itp. Jest też dział o pakowaniu prezentów, robieniu kokardek, szopek, kalendarzy adwentowych i wiele wiele innych fajnych projektów :)








4 komentarze:

  1. Ale smakołyki na tym stole, aż ślinka leci. Poproszę przepis na sałatkę z selera i pastę jajeczną. Pomocnica cudna, na pewno kanapki lepiej smakowały. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sałatka z selera:
      seler ze słoika (takie paseczki), dowolna wędlina w kawałku (np. szynka, baleron), kukurydza, ananas, jajka na twardo - całość zmieszać z majonezem :))

      Pasta jajeczna:
      jajka na twardo, miękkie masło, szczypiorek, sól, pieprz - jajka drobniutko posiekać, szczypiorek też i całość zmieszać z masłem, przyprawić :)

      Jak widać oba przepisy mało skomplikowane, bo po co sobie utrudniać życie hehe najprostsze jest najsmaczniejsze!

      Usuń
  2. Jak patrzę na stół to się głodna robię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też sobie ściągnę przepisy. Pastę jajeczną kiedys robiłam, ale jakoś zapomniałam, a teraz jak Marcelka jest to do niej wróce.
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...