poniedziałek, 19 marca 2012

wiosenny kogut

Projekt kogut nareszcie ukończony :) Od jakiegoś czasu zbierałam się za zrobienie takiego wiosennego koguta jak ze strony Marthy Stewart. Nareszcie go popełniłam, choć nie do końca jest zgodny z pierwowzorem. Zamiast nałożyć na niego materiał, przykleiłam papier z wiosennym motywem. Kogut siedzi teraz na pianinie i pilnuje czekoladowych jajeczek. Niedługo będzie mu towarzyszył jeszcze królik.









Ostatnio będąc na zakupach trafiłam na śliczne papilotki :) Najbardziej podobają mi się te różowe w białe groszki - wzięłam ostatnie dwie sztuki.




A na koniec bardziej kulinarnie. Mianowicie nasz wiosenny obiad i ciasto cytrynowe.




A tu prezent od mamy - mini sękacz przywieziony z przedświątecznego kiermaszu :)

8 komentarzy:

  1. Witam ciekawy ten kogut też bym sobie takiego zrobiła ale nie mam gdzie postawić jakiś czas temu wyniosłam z salonu wszystkie komody bo nie chciało mi się kurzu z nich ścierać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to nawet na parapecie mógłby stanąć, albo można by go na wstążce gdzieś powiesić (zresztą nie musi to być kogut, bo są jeszcze np. kurczaczki) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z parapetów to psiaki kradną, albo na nich śpią w końcu to koto psy http://desmond.imageshack.us/Himg855/scaled.php?server=855&filename=dsc3770k.jpg&res=medium

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kogucik :D
    Obserwuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż z Twojej strony?? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedzinki, u Ciebie już "mocno" świątecznie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...