poniedziałek, 19 grudnia 2011

choinka w dom, święta w dom

W tym roku zdecydowaliśmy się na małą choinkę i powiem tak... nie żałuję :) Mały ładny świerk w doniczce - aczkolwiek to "w doniczce" ma wiele do życzenia.
W związku z tym, że drzewko jest niskie, postanowiłam zrezygnować z bombek. Postawiłam na małe dekoracje ze słomy, bębenki, jabłuszka, dzwoneczki, kokardki i jako jedyni przedstawiciele bombek - orzechy i żołędzie. Jedyne co mi nie pasuje to iglica, ale nie miałam gwiazdki :-/








A to moja kolekcja czterech drewnianych dziadków-ludzików:

Dziadek myśliwy/wędkarz:



Św. Mikołaj:



Dziadek sprzedawca zabawek:




i Dziadek narciarz:


Mam też malutką kolejkę, konika na biegunach i lampion w kształcie chatki:




Na drzwiach zawisł sztuczny wianek, ale dekorowany przeze mnie:


No i większość prezentów już czeka na swoich właścicieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...