poniedziałek, 4 czerwca 2012

warmińska wieś...

W weekend wybraliśmy się do teściów na Warmię. Pogoda niestety nie dopisała, ale i tak spędziliśmy trochę czasu na świeżym powietrzu. A oto foto-relacja z wypadu. Uwaga dużo zdjęć! :)




Tutaj kura wysiaduje chwilowo  kacze jaja:






Krowa jako jedyna chętnie pozowała. Nawet zrezygnowała z jedzenia i podeszła bliżej zobaczyć kto też tam się czai w krzakach z aparatem :)











 Ule nie mają obecnie lokatorów.


A tutaj już ziarno dla kur i gołębi:



A przy domu peonie:


Tegoroczne czereśnie już są czerwone:








Wyjście dla gołębi:

Teść przy pracy:






A na koniec zaciekawił mnie gołąb, który miał ogon rozłożony jak paw i zresztą zachowywał się trochę jak paw ;)




Teraz jesteśmy już w domku i pogoda nijaka, deszczowo, pochmurnie, zimno. Podobno w przyszłym tygodniu będzie upalne lato :) Poczekamy, zobaczymy.

8 komentarzy:

  1. Karola a gdzie mieszkają teściowie bo ja z Warmii jestem (byłam :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. faaaajnie, tyle zwierzatek ;))) a krowy podobno sa bardzo fotogeniczne i maja piekne, dlugie rzesy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna fotorelacja :) Fajnie byłoby mieć teściów na wsi - moja córa byłaby szczęśliwa wśród tych zwierząt :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chce na wieś... Chociaż na jakiś weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sielanka - rodem z "Nad Niemnem" - chociaż geograficznie to nie te klimaty, chi, chi. Wspaniały weekend przeżyliście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...