piątek, 25 maja 2012

homar

Gorąco się zrobiło ostatnimi dniami i nie mam ochoty na nic. Najchętniej przesiaduję na kanapie ze szklaneczką schłodzonego soku. Nabrałam ochoty na letnio-morskie klimaty, więc pomyślałam że skoro i tak na tej kanapie siedzę, to sobie zrobię podusię :) Miałam akurat na stanie białą poszewkę na jaśka, więc nie było większego problemu. Gorzej się sprawy miały z wymyśleniem motywu owej poduchy. W pierwszej chwili pomyślałam o statkach, latarni morskiej, kotwicy itp., ale jakoś nie do końca przemawiało to do mnie. W końcu natchnęło mnie... myślami przeniosłam się do małej nadmorskiej restauracji, a raczej jakiejś małej knajpki przy nadbrzeżu. Usiadłam przy stoliku i przyglądałam się co jedzą inni. Nie wiem czy wy też tak macie, ale ja jak gdzieś jestem to lubię podglądać co kto ma na talerzu dobrego :) No a wracając do mojego mglistego wyobrażenia.... obok mnie wczasowicze, a może i tubylcy jedli owoce morza. Na stoliku leżał ogromny homar, krewetki itp. a obok masełko czosnkowe i oczywiście cały koszyczek bagietek. Wszyscy radośnie mlaskali i oblizywali palce a w koło roznosił się zapach morza :)))

 
Ehhh i tak poniesiona wodzami fantazji a raczej pragnień zamarzyłam sobie homara! Oczywiście tylko na poduszce, bo na więcej raczej mój skromny budżet nie pozwala ;) Podpatrzyłam w internetowej sieci jak taki homar może na szkicu wyglądać no i tadaaam... mam homara na poduszce :) Tak mi się spodobał, że nie wykluczone iż w niedługim czasie będzie miał kolegę kraba do towarzystwa, ale póki co jest gorąco.... więc muszę się położyć na swojej nowej poduszeczce i odpocząć :)))







8 komentarzy:

  1. uroczy ten homar ;) juz sobie kraba wyobrazam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i masz Ci homar we własnej osobie, świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem...i Ty to tak samiuteńka niteczką??:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszedł! Ładnie komponuje się z narzutą :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująco jest u Ciebie....Dziękuję za zaproszenie i komentarz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Homar bardzo fajny, czekam jak będzie wyglądało towarzystwo.Dziękuję za zaproszenie, będę u Ciebie częściej. Pozdrawiam Kachna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...