czwartek, 5 kwietnia 2012

Wielkanoc 2012

Dziś szybko i krótko, bo już późno a z samego rana jedziemy na Święta do teściów.
Obiecałam pokazać bieżnik, który kupiłam jakiś czas temu w Home&You. Nie jest co prawda uprasowany, ale i tak nie będzie nas w domu. Kolor jasnozielony z motywem kwiatów i pisanką.


Robiłam ostatnio zapiekane naleśniki ze szpinakiem.
Szpinak (użyłam mrożonego) poddusić z czosnkiem i przyprawami. Rozsmarować masę na usmażonych wcześniej naleśnikach. Całość ułożyć w naczyniu do zapiekania, polać sosem pomidorowym (zasmażka, przecier pomidorowy, bulion) i posypać startym serem (u mnie mozzarella). Piec aż ser się ładnie roztopi.


A na koniec świąteczne ciasteczka i tym akcentem ... Życzę wszystkim wesołych Świąt Wielkiej Nocy!

4 komentarze:

  1. Smacznego jajeczka Wielkanocnego,
    dużego zająca czekoladowego,
    zdrowia niezawodnego, wielu radości,
    przez całe Święta samej wesołości.

    Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych rodzinnego ciepła, wiosennego nastroju...
    życzę tego dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoencznych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wizytę, pozdrawiam poświątecznie i tak przed piątkiem 13 - go hi hi:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...