piątek, 25 listopada 2011

koniec listopada i soczyste podkładki

Za oknem ciemno, na dworze zimno, aż nie chce się wierzyć, że czas tak szybko mija i mamy już koniec listopada. Można by rzec, że grudzień już puka do drzwi.
Jeszcze niedawno chodziłam w cieńszym ubraniu i obuwiu, a teraz trzeba było wyciągnąć kozaki i odświeżyć zimowy płaszcz. Nie ma co - zima czai się za rogiem.A ja jak zwykle, żeby odstraszyć nudę zdobyłam to i owo :) w sumie to nie zdobyłam lecz raczej nabyłam... w Tesco podkładki na stół. Wzór w soczyste jabłuszka, gruszki i kropeczki. Wiem, wiem... kropki raczej nie pasują do owoców, ale tak mi się podobały, że nie było mocnych i musiałam je mieć. Pewnie ktoś się zdziwi, czemu kupiłam każdą inną... otóż wszystkie trzy będą dla mojej niuni, jak zacznie aktywniej jeść, czyli pewnie wiosną :) Póki co, będą cieszyć oczy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...